Dobry Pilates to małe studio z wielkim sercem.

Rozumiemy ruch i pomagamy się nim cieszyć.

 

Pilates jest sposobem na życie. Pasją. Radością i przyjemnością. Świadomością swojego ciała, ruchu i myśli. Wysiłek wkładany w każde ćwiczenie owocuje większą pewnością siebie, gracją, umiejętnością zapanowania nad ciałem. Równie wielką przyjemność jak wykonanie skomplikowanego ćwiczenia daje wiedza, ile czasu zajęło dotarcie do niego. Pilates to poznawanie siebie i swoich możliwości, godzenie się ze sobą i poprzez to pogodzenie pokonywanie swoich ograniczeń.

Pilates to nie sport wyczynowy ani tysięczna odmiana „więcej, wyżej, szybciej”. To nie wyścig. Pilates uczy pokory i cierpliwości, a złość, niecierpliwość i brak wyrozumiałości dają efekty przeciwne do oczekiwanych. Pomaga polubić siebie, zaakceptować swoje możliwości i dać sobie czas. Jeśli to zrobisz, efekty przyjdą szybciej i będą bardziej spektakularne, niż się spodziewasz.

Pilates to sztuka pracy z ciałem. Uczy, że każdy z nas potrafi być piękny i sprawny. Spróbuj. Najważniejszy przyrząd do ćwiczeń – siebie – już masz.

Sprawność fizyczna to podstawa szczęścia – Joseph Pilates

MATA

Zajęcia na wszystkich poziomach zaawansowania. Ty, grawitacja i małe pomoce naukowe: piłki, taśmy i ciężarki. W grupie albo solo. Również dla kobiet w ciąży i po niej.

MACHINARIUM

Zajęcia na sprzęcie: Reformerze i Cadillacu. Ty, grawitacja i sprężyny, które ułatwiają albo utrudniają. Wyłącznie lekcje indywidualne. Również dla kobiet w ciąży i po niej.

WARSZTATY

Dla początkujących i zaawansowanych. Dla nauczycieli i pasjonatów. Praktyczne i teoretyczne. Dwudniowe i trzygodzinne. Zawsze interesujące. Jeśli nie – zwracamy pieniądze!

NOWE ZAJĘCIA

  • 6 Tygodni: Podstawy - wyluzuj przed Gwiazdką 9 listopada - 14 grudnia, 20.00

    Idą Święta. I jeśli kojarzą Ci się tak: zakupy przedświąteczne, prezenty, teściowa, mąż, żona, dzieci, prezent dla psa… aaaa!
 to my mamy taką rewolucyjną propozycję: podaruj sobie przed świętami przestrzeń dla siebie. Raz w tygodniu przez godzinę (albo dwa razy w tygodniu przez godzinę, jeśli potrzebujesz i masz na to ochotę) ruszaj się w sposób, który sprawi, że poczujesz się lepiej. Rozruszaj stawy, rozluźnij barki, daj więcej przestrzeni kręgosłupowi i biodrom a przede wszystkim przez godzinę skup się wyłącznie na sobie. 

     

See more premium WordPress themes by TommusRhodus