MATA. ZAJĘCIA GRUPOWE

Podczas zajęć grupowych ćwiczymy w małych grupach liczących od czterech do siedmiu osób na podobnym poziomie zaawansowania. Zajęcia trwają 50-55 minut,  a nauczyciel prowadzący grupę dostosowuje ćwiczenia do potrzeb i poziomu uczestników. Tutaj możesz poczytać o tym, czym charakteryzują się poszczególne grupy, czego się po nich spodziewać i wybrać zajęcia dla siebie. Osobom, które znają Metodę Pilatesa, ale nigdy nie ćwiczyły z nauczycielem Body Control Pilates polecamy zapisać się najpierw do którejś z grup Ogarniętych, by poznać nasz styl.

Podstawy

Zajęcia dla osób, które jeszcze nigdy nie ćwiczyły pilatesu albo mają za sobą mniej, niż dziesięć godzin pracy na macie, czyli tak zwany pre-pilates. Uczymy na nich pilatesowego ABC: prawidłowej postawy, oddychania i centrowania, czyli uruchamiania mięśni stabilizujących kręgosłup oraz pracy nad właściwym zakresem ruchu w stawach.Dowiesz się, że nogi to jedna trzecia ciężaru ciała i że bez luzu w biodrach naprawdę trudno utrzymać je w górze, a także, że moment pędu nie jest potrzebny do inicjowania ruchu. Poczujesz, że twoja głowa waży sześć kilo i przestaniesz twierdzić, że siedzenie jest proste. Poznasz elementy niezbędne do prawidłowego wykonywania bardziej zaawansowanych ćwiczeń.  Zaczniesz podejrzewać, że ten pilates może nie być taki łatwy. Relaksacja i koncentracja w pakiecie.

Ogarnięci

Zajęcia dla tych, którzy ćwiczą od jakiegoś czasu (zazwyczaj trzech miesięcy) i rozumieją, na czym polega pilatesowe ABC. Nauczysz się, jak wszystkie poznane wcześniej elementy zaczynają składać się w bardziej zaawansowane ćwiczenia oraz zaczniesz pracować nad koordynacją, płynnymi ruchami i wytrzymałością. Pracujesz nad poznaniem i doskonaleniem pełnych wersji dziesięciu podstawowych ćwiczeń oraz przygotowujesz się do dwudziestu czterech kolejnych. Podejrzenie, że pilates nie jest łatwy nabiera cech pewności. Relaksacja i koncentracja w pakiecie.

Średniozaawansowani

Zajęcia dla tych, którzy ćwiczą od przynajmniej pół roku. To poziom, na którym spędzisz najwięcej czasu, doskonaląc koordynację, kontrolę, siłę, wytrzymałość i zrozumienie ruchu. Nauczysz się pracy z większym obciążeniem i dłuższymi dźwigniami, a także poznasz ćwiczenia średniozaawansowane i zaczniesz przygotowywać się do zaawansowanych. Wszystkie dotychczas poznane elementy powoli składają się w całość. Już wiesz, że pilates nie jest łatwy, ale nie możesz przestać.  Koncentracja w pakiecie, relaksujesz się jak skończysz ćwiczyć.

Zaawansowani

Zajęcia dla tych, którzy są przygotowani na wyzwanie, jakie stanowią pełne wersje ćwiczeń Josepha Pilatesa. Zaczniesz rozumieć, dlaczego Metoda to kompletna koordynacja ciała, umysłu i ducha: ćwiczenia zaawansowane wymagają siły, giętkości, kontroli, wytrzymałości i cierpliwości. Docenisz powtarzalność doświadczenia, czyli robienie zawsze tych samych ćwiczeń w tej samej kolejności w pełnym skupieniu na tu i teraz.

Cennik: 160 PLN/4 zajęcia (tylko karnet).

Nie przyjmujemy kart Multisport, Benefit ani innych tego typu karnetów.