Podczas zajęć grupowych ćwiczymy w małych grypach liczących od czterech do siedmiu osób na podobnym poziomie zaawansowania. Zajęcia trwają 50-55 minut,  a nauczyciel prowadzący grupę dostosowuje ćwiczenia do potrzeb i poziomu uczestników.

PODSTAWY

Zajęcia dla osób, które jeszcze nigdy nie ćwiczyły pilatesu albo mają za sobą mniej, niż dziesięć godzin pracy na macie, czyli tak zwany pre-pilates. Uczymy na nich pilatesowego ABC: prawidłowej postawy, oddychania i centrowania, czyli uruchamiania mięśni stabilizujących kręgosłup oraz pracy nad właściwym zakresem ruchu w stawach.Dowiesz się, że nogi to jedna trzecia ciężaru ciała i że bez luzu w biodrach naprawdę trudno utrzymać je w górze, a także, że moment pędu nie jest potrzebny do inicjowania ruchu. Poczujesz, że twoja głowa waży sześć kilo i przestaniesz twierdzić, że siedzenie jest proste. Poznasz elementy niezbędne do prawidłowego wykonywania bardziej zaawansowanych ćwiczeń.  Zaczniesz podejrzewać, że ten pilates może nie być taki łatwy. Relaksacja i koncentracja w pakiecie.

OGARNIĘCI

Zajęcia dla tych, którzy ćwiczą od jakiegoś czasu (zazwyczaj trzech miesięcy) i rozumieją, na czym polega pilatesowe ABC. Nauczysz się, jak wszystkie poznane wcześniej elementy zaczynają składać się w bardziej zaawansowane ćwiczenia oraz zaczniesz pracować nad koordynacją, płynnymi ruchami i wytrzymałością. Pracujesz nad poznaniem i doskonaleniem pełnych wersji dziesięciu podstawowych ćwiczeń oraz przygotowujesz się do dwudziestu czterech kolejnych. Podejrzenie, że pilates nie jest łatwy nabiera cech pewności. Relaksacja i koncentracja w pakiecie.

ŚREDNIOZAAWANSOWANI

Zajęcia dla tych, którzy ćwiczą od przynajmniej pół roku. To poziom, na którym spędzisz najwięcej czasu, doskonaląc koordynację, kontrolę, siłę, wytrzymałość i zrozumienie ruchu. Nauczysz się pracy z większym obciążeniem i dłuższymi dźwigniami, a także poznasz ćwiczenia średniozaawansowane i zaczniesz przygotowywać się do zaawansowanych. Wszystkie dotychczas poznane elementy powoli składają się w całość. Już wiesz, że pilates nie jest łatwy, ale nie możesz przestać.  Koncentracja w pakiecie, relaksujesz się jak skończysz ćwiczyć.

ZAAWANSOWANI

Zajęcia dla tych, którzy są przygotowani na wyzwanie, jakie stanowią pełne wersje ćwiczeń Josepha Pilatesa. Zaczniesz rozumieć, dlaczego Metoda to kompletna koordynacja ciała, umysłu i ducha: ćwiczenia zaawansowane wymagają siły, giętkości, kontroli, wytrzymałości i cierpliwości. Docenisz powtarzalność doświadczenia, czyli robienie zawsze tych samych ćwiczeń w tej samej kolejności w pełnym skupieniu na tu i teraz.

Zarezerwuj zajęcia