Podczas zajęć grupowych ćwiczymy w 5 do 8 osób, na podobnym stopniu zaawansowania. Zajęcia trwają 50-55 minut,  a nauczyciel prowadzący grupę dostosowuje ćwiczenia do potrzeb i poziomu uczestników. Na zajęcia grupowe mamy zarezerwowane popołudnia, w godzinach od 16:30 do 20:00. Koszt pojedynczych zajęć to 40 PLN.

POCZĄTKUJĄCY

Zajęcia dla osób, które jeszcze nigdy nie ćwiczyły pilatesu albo mają za sobą mniej, niż dziesięć godzin pracy na macie, czyli tak zwany pre-pilates. Uczymy na nich pilatesowego ABC: prawidłowej postawy, oddychania i centrowania, czyli uruchamiania mięśni stabilizujących kręgosłup oraz pracy nad właściwym zakresem ruchu w stawach. Dowiesz się, że mózg może się pocić bardziej, niż plecy, twoja głowa waży sześć kilo i co z tego wynika, zaczynasz czuć miły luz w okolicach bioder i przestajesz twierdzić, że siedzenie jest proste. Poznasz elementy niezbędne do prawidłowego wykonywania bardziej zaawansowanych ćwiczeń.  Zaczniesz podejrzewać, że ten pilates może nie być taki łatwy. Relaksacja i koncentracja w pakiecie.


Używamy małych sprzętów, które ułatwiają życie i pomagają zrozumieć ruch: taśm, małych piłek, ciężarków i bolsterów do jogi.

OGARNIĘCI

Zajęcia dla tych, którzy ćwiczą od jakiegoś czasu (zazwyczaj trzech miesięcy) i rozumieją, na czym polega pilatesowe ABC. Nauczysz się, jak wszystkie poznane wcześniej elementy zaczynają składać się w bardziej zaawansowane ćwiczenia oraz zaczniesz pracować nad koordynacją, płynnymi ruchami i wytrzymałością. Dowiesz się, że nogi to jedna trzecia ciężaru ciała i że bez luzu w biodrach naprawdę trudno utrzymać je w górze, a także, że moment pędu nie jest potrzebny do inicjowania ruchu. Pracujesz nad poznaniem i doskonaleniem pełnych wersji dziesięciu podstawowych ćwiczeń oraz przygotowujesz się do dwudziestu czterech kolejnych. Podejrzenie, że pilates nie jest łatwy nabiera cech pewności. Relaksacja i koncentracja w pakiecie.

Używamy małych sprzętów, które ułatwiają życie i pomagają zrozumieć ruch: taśm, małych piłek, ciężarków i bolsterów do jogi.

ŚREDNIOZAAWANSOWANI

Zajęcia dla tych, którzy ćwiczą od przynajmniej pół roku i radzą sobie z dziesięcioma ćwiczeniami podstawowymi. To poziom, na którym spędzisz najwięcej czasu, doskonaląc koordynację, kontrolę, siłę, wytrzymałość i zrozumienie ruchu. Nauczysz się pracy z większym obciążeniem i dłuższymi dźwigniami, na przykład prostymi nogami, a także poznasz ćwiczenia średniozaawansowane i zaczniesz przygotowywać się do zaawansowanych. Wszystkie dotychczas poznane elementy powoli składają się w całość. Już wiesz, że pilates nie jest łatwy, ale nie możesz przestać.  Koncentracja w pakiecie, relaksujesz się jak skończysz ćwiczyć.
Używamy małych sprzętów, które pomagają zrozumieć ruch: taśm, małych piłek, ciężarków i bolsterów do jogi.

ZAAWANSOWANI

Zajęcia dla tych, którzy są przygotowani na wyzwanie, jakie stanowią pełne wersje ćwiczeń Josepha Pilatesa. Zaczniesz rozumieć, dlaczego Metoda to kompletna koordynacja ciała, umysłu i ducha: ćwiczenia zaawansowane wymagają siły, giętkości, kontroli, wytrzymałości i cierpliwości. Docenisz powtarzalność doświadczenia, czyli robienie zawsze tych samych ćwiczeń w tej samej kolejności w pełnym skupieniu na tu i teraz.

Używamy małych sprzętów, które pomagają zrozumieć ruch: taśm, małych piłek i ciężarków.

Zarezerwuj zajęcia